0

Menstruáció előtti hízás, a súlynövekedés és hasfájás oka

Nőként folytonos küzdelmet vívunk a kilókkal testünk feszesebbé, vonzóbbá, karcsúbbá tételéért. Nincs ez másként a menstruáció előtti hízás alkalmával sem. A menstruációs ciklus körülbelül 14. napjától kezdődően szervezetünk egyre több vizet tárol, ami többek között hasfájás, has puffadás formájában is megjelenik. Ha naponta odafigyelsz a bevitt kalóriákra, és arra, mikor mit fogyasztasz, ha rendszeresen sportolsz és igyekszel mindent megtenni külsőd szépségéért és fittségéért, valóban bosszantó lehet a menstruáció előtti hízás tényével szembesülnöd.

Szerencsére, ha egész hónapban odafigyelsz azokra a tényezőkre, melyek befolyásolják alakod, könnyebb dolgod lesz ezeknek a hirtelen jött kilóknak az eltüntetésével is. A puffadást a szervezeted által megkötött nagyobb vízmennyiség okozza, mely csökkenthető a kevesebb sós és fűszeres étel elfogyasztásával.

Menstruáció előtti hízás, a súlynövekedés és a hasfájás oka

Menstruáció előtti hízás, a súlynövekedés és a hasfájás oka

Az esetlegesen előforduló alhasi fájdalmak ellenére sem szabad abbahagyni a sportolást, hiszen amellett, hogy endorfin termelődik, mely segít hullámzó kedélyállapotod helyreállításában, a folyadékvesztés tényénél fogva csökkenti a puffadást és izomzatod tónusa is javuló tendenciát mutat majd. Amennyiben a sors kegyes volt hozzád, és nagyobb kebelméretekkel áldott meg, viselj futáshoz alkalmas sportmelltartót, hiszen előfordulhat, hogy ciklusod második felében már kellemetlenül feszülő érzést tapasztalsz, ami futáskor nem éppen kényelmes. A társastánc és az úszás mindenképpen élvezetes módja a kilók eltüntetésének.

Méregtelenítő és kis mennyiségű vízhajtó teák fogyasztása is előnyösen befolyásolja a menstruáció előtti hízás kellemetlen tüneteit, ezzel ráadásul visszafogható a súlynövekedés is..

  
Iktatva: Előtt Címkék: , ,

Írj most.

Küldés
Menstruáció 2020